Мій педагогічний досвід


Освіта – вища, Словянський державний педагогічний інститут, 1998
Посадаучитель української мови та літератури.
Стаж роботи – 18 років.
Категорія – перша кваліфікаційна категорія.
Моє педагогічне кредо: «Учитись важко, а учить ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»
Тема самоосвітньої діяльності: «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури».
Грамоти, сертифікати:
·        Грамота УО за якісну підготовку учнів до міської олімпіади, 2015 р., наказ УО № 112 від 22.09.2015
·        Грамота УО за високий професіоналізм та якісну підготовку учнів до олімпіад із зарубіжної літератури, української мови та літератури, 2015 р., наказ УО № 262 від 08.12.2015; наказ УО № 277 від 25.12.2015
·        Грамота УО за значний особистий внесок у роботу з обдарованими дітьми, розвиток їх здібностей, 2016р., наказ УО № 114-к від 15.05.2016
·        Грамота УО за за активну участь у розбудові міської методичної роботи, інноваційний і творчий підхід до її організації та високу результативність на міському і обласному рівнях, 2016 р., наказ УО № 95 від 21.03.2016
·        Сертифікат учасника VІІ Всеукраїнського  фестивалю педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок», 2017 р.
·        Сертифікат учасника вебінару в рамках онлайн-проекту видавництва "Ранок«Інтерактивна школа творчого вчителя» «Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі», 2017 р.
·        Сертифікат учасника вебінару в рамках онлайн-проекту видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя» «ЗНО 2018. Особливості підготовки до ЗНО з української літератури. Робота з текстом художнього твору», 2017 р.
·        Сертифікати за активну участь у підготовці учасників та переможців конкурсу «Патріот», 2015р., 2016 р., 2017р.
·        Сертифікат «Учитель-новатор» за версією Міжнародної освітньої мережі Microsoft Eduсation.
 Досягнення учнів  у міських   олімпіадах з української мови та літератури:
·        2013-2014 – 7 клас, І місце
·        2015-2016 – 10 клас, І місце
·        2016-2017 – 11 клас, ІІІ місце
Досягнення учнів  у міських   олімпіадах із зарубіжної літератури:
·        2015-2016 – 8 клас, І місце
·        2016-2017 – 9 клас, ІІІ місце
·        2017-2018 – 10 клас, І місце
Досягнення учнів  у конкурсах:
2014-2015    - Міжнародний мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка; 7 клас,  ІІ місце
            Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот»; ІІ місце, ІІІ місце
2015-2016 - Міжнародний мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка; 10 клас, ІІІ місце
         Конкурс учнівських робіт ім. Лесі Українки; ІІІ місце
         Конкурс учнівських робіт ім. Лесі Українки; 7 клас, ІІ місце
         Конкурс творів «Пташина хатка»; 8 клас, ІІ місце
         Конкурс творів Товариства Червоного Хреста; 8 клас, ІІ місце
         Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот»; ІІІ місце
2016-2017 - Міжнародний конкурс знавців української мови ім.. П. Яцика; 9 клас, ІІІ місце
                        Всеукраїнський конкурс «Я – європеєць»; учасники
                        Всеукраїнський конкурс із зарубіжної літератури «Sunflour»; ІІІ місце
Професійні конкурси:
  • ·        Міжнародний конкурс для вчителів «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процесу»;
  • ·        Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» (лауреат).

Розповсюдження свого педагогічного досвіду:
·        участь у МТГ «Реалізація принципів нового Держстандарту на уроках української мови у 5 класі» (розробки уроків, дидактичні матеріали);
·        участь у МТГ «Розробка дидактичнх матеріалів із зарубіжнох літератури для 6 класу» (розробки уроків, дидактичні матеріали);
·        Обласна творча група «Дистанційна освіта: створення контенту для навчально-методичного супроводу вивчення української мови в загальноосвітніх закладах» (створення електронного контенту, розробка маршрутних листів)
·        Обласна творча група «Інтеграція українознавчого компонента на уроках української мови та літератури» (співатор збірки дидактичних матеріалів «Українознавчими стежками української мови. Морфологія. 6-7 клас»(затверджено науковою радою Донобл ІППО до друку); співавтор збірки розробок уроків «Українознавчими стежками української мови. Морфологія. 6-7 клас» (затверджено науковою радою Донобл ІППО до друку);
·        представлення своїх уроків, дидактичних матеріалів на платформі Microsoft;
·        участь у роботі ММК (міської методичної комісії), керівник ШМО учителів української мови та літератури.
Протягом останніх п’яти років провела такі показові уроки:
- урок-коференція «Мова як генетичний код народу», 11 клас;
- урок української мови з використанням ІКТ «Склад. Наголос. Поділ на склади», 6 клас;
- урок української мови з використанням ІКТ «Дієприкметниковий зворот», 7 клас;
- урок української літератури з використанням ІКТ, технології ОЗОН
 «Т. Шевченко «Гайдамаки». Складність історичної долі українського народу. Повсталий народ як герой поеми», 9 клас;
- урок з використанням проектної технології «Походження й розвиток української мови», 9 клас;
- урок з використанням ІКТ, технології ОЗОН «Безособові дієслова», 7 клас (у рамках конкурсу «Учитель року – 2018».
Майстер-класи:
-         майстер-клас «Аналіз художнього твору з використанням технології ОЗОН»;
-         майстер-клас «Інтегровані уроки як засіб впровадження українознавчого компонента в роботу вчителя-філолога».
Використання технологій.
  Перевагу надаю особистісно орієнтованому навчанню. Ця новітня технологія сприяє індивідуалізації навчання, здійсненню диференційного підходу.
   Крім того, вираженню, самореалізації особистості допомагає проблемне навчання. Серед інноваційних використовую інтерактивну , інформаційно-комунікативну технології. Втілюю в життя елементи проектного навчання. Застосовую складові технології креативного розвитку. Намагаюся втілювати елементи технології  інтегрованого навчання.
Сутність досвіду – це забезпечення компетентісного підходу у вивченні української мови та літератури. Це формує в учнів здатність знаходити правильне рішення в різних життєвих ситуаціях, робить їх конкурентоспроможними.
У роботі найбільш ефективними виявилися такі методи і прийоми:
-         метод «ПРЕС»
-         прийом «Незакінчене речення»
-         прийом «Вільний мікрофон»
-         прийом «Мозковий штурм»
-         графічні засоби візуалізації інформації: кластер, кола Вена, кроссенси, гронування, асоціативний кущ;
-         метод «Навчаючи – учусь»
-         читання з позначками
-         прийом «Так чи Ні»
-         різні види диктантів: кодові диктанти, «Вилови помилку», «Четверте зайве», розподільні, вибіркові тощо;
-         тренувальні вправи на текстоцентричній основі;
Напрямок виховної роботи: «Профорієнтація учнів».
Блог  http://sharabanelena.blogspot.com/



Комментариев нет:

Отправить комментарий