Освіта –
вища, Слов’янський
державний педагогічний інститут, 1998
Посада – учитель
української мови та літератури.
Стаж роботи – 18 років.
Категорія –
перша кваліфікаційна категорія.
Моє педагогічне кредо: «Учитись важко, а учить ще
важче, але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще, то й сам
сягнеш нової висоти.»
Тема самоосвітньої діяльності: «Використання інноваційних технологій на
уроках української мови та літератури».
Грамоти, сертифікати:
·
Грамота
УО за якісну підготовку учнів до міської олімпіади, 2015 р., наказ УО № 112 від
22.09.2015
·
Грамота
УО за високий професіоналізм та якісну підготовку учнів до олімпіад із
зарубіжної літератури, української мови та літератури, 2015 р., наказ УО № 262
від 08.12.2015; наказ УО № 277 від 25.12.2015
·
Грамота
УО за значний особистий внесок у роботу з обдарованими дітьми, розвиток їх
здібностей, 2016р., наказ УО № 114-к від 15.05.2016
·
Грамота
УО за за активну участь у розбудові міської методичної роботи, інноваційний і
творчий підхід до її організації та високу результативність на міському і
обласному рівнях, 2016 р., наказ УО № 95 від 21.03.2016
·
Сертифікат учасника VІІ
Всеукраїнського фестивалю педагогічних
ідей «Мій особистісно зорієнтований урок», 2017 р.
·
Сертифікат учасника вебінару в рамках онлайн-проекту видавництва
"Ранок" «Інтерактивна школа
творчого вчителя» «Розвиток емоційного
інтелекту в Новій українській школі», 2017 р.
·
Сертифікат
учасника вебінару в рамках
онлайн-проекту видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа
творчого вчителя» «ЗНО 2018. Особливості підготовки до ЗНО з української літератури.
Робота з текстом
художнього твору», 2017
р.
·
Сертифікати
за активну участь у підготовці учасників та переможців конкурсу «Патріот»,
2015р., 2016 р., 2017р.
·
Сертифікат
«Учитель-новатор» за версією Міжнародної освітньої мережі Microsoft Eduсation.
Досягнення учнів у
міських олімпіадах з української мови
та літератури:
·
2013-2014
– 7 клас, І місце
·
2015-2016
– 10 клас, І місце
·
2016-2017
– 11 клас, ІІІ місце
Досягнення учнів у
міських олімпіадах із зарубіжної
літератури:
·
2015-2016
– 8 клас, І місце
·
2016-2017
– 9 клас, ІІІ місце
·
2017-2018
– 10 клас, І місце
Досягнення учнів у
конкурсах:
2014-2015 - Міжнародний мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка; 7
клас, ІІ місце
Всеукраїнський
конкурс з українознавства «Патріот»; ІІ місце, ІІІ місце
2015-2016 -
Міжнародний мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка; 10 клас, ІІІ місце
Конкурс учнівських робіт ім. Лесі
Українки; ІІІ місце
Конкурс учнівських робіт ім. Лесі
Українки; 7 клас, ІІ місце
Конкурс творів «Пташина хатка»; 8
клас, ІІ місце
Конкурс творів Товариства Червоного
Хреста; 8 клас, ІІ місце
Всеукраїнський конкурс з
українознавства «Патріот»; ІІІ місце
2016-2017 -
Міжнародний конкурс знавців української мови ім.. П. Яцика; 9 клас, ІІІ місце
Всеукраїнський конкурс «Я – європеєць»; учасники
Всеукраїнський конкурс
із зарубіжної літератури «Sunflour»; ІІІ місце
Професійні конкурси:
- · Міжнародний конкурс для вчителів «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процесу»;
- · Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» (лауреат).
Розповсюдження свого
педагогічного досвіду:
·
участь
у МТГ «Реалізація принципів нового Держстандарту на уроках української мови у 5
класі»
(розробки уроків, дидактичні
матеріали);
·
участь
у МТГ «Розробка дидактичнх матеріалів із зарубіжнох літератури для 6 класу» (розробки
уроків, дидактичні матеріали);
·
Обласна
творча група «Дистанційна освіта: створення контенту для навчально-методичного
супроводу вивчення української мови в загальноосвітніх закладах» (створення
електронного контенту, розробка маршрутних листів)
·
Обласна
творча група «Інтеграція українознавчого компонента на уроках української мови
та літератури» (співатор збірки дидактичних матеріалів «Українознавчими
стежками української мови. Морфологія. 6-7 клас»(затверджено науковою радою
Донобл ІППО до друку); співавтор збірки розробок уроків «Українознавчими
стежками української мови. Морфологія. 6-7 клас» (затверджено науковою радою
Донобл ІППО до друку);
·
представлення
своїх уроків, дидактичних матеріалів на платформі Microsoft;
·
участь
у роботі ММК (міської методичної комісії), керівник ШМО учителів української
мови та літератури.
Протягом останніх п’яти років
провела такі показові уроки:
- урок-коференція «Мова як генетичний код народу», 11 клас;
- урок української мови з використанням ІКТ «Склад. Наголос. Поділ на
склади», 6 клас;
- урок української мови з використанням ІКТ «Дієприкметниковий зворот», 7
клас;
- урок української літератури з
використанням ІКТ, технології ОЗОН
«Т. Шевченко «Гайдамаки». Складність
історичної долі українського народу. Повсталий народ як герой поеми», 9 клас;
- урок з використанням проектної технології «Походження й розвиток
української мови», 9 клас;
- урок з використанням ІКТ, технології ОЗОН «Безособові дієслова», 7 клас
(у рамках конкурсу «Учитель року – 2018».
Майстер-класи:
-
майстер-клас
«Аналіз художнього твору з використанням технології ОЗОН»;
-
майстер-клас
«Інтегровані уроки як засіб
впровадження українознавчого компонента в роботу вчителя-філолога».
Використання технологій.
Перевагу надаю особистісно
орієнтованому навчанню. Ця новітня технологія сприяє індивідуалізації
навчання, здійсненню диференційного підходу.
Крім того,
вираженню, самореалізації особистості допомагає проблемне навчання. Серед
інноваційних використовую інтерактивну , інформаційно-комунікативну
технології. Втілюю в життя елементи проектного навчання.
Застосовую складові технології креативного розвитку. Намагаюся втілювати елементи технології
інтегрованого навчання.
Сутність досвіду – це забезпечення компетентісного
підходу у вивченні української мови та літератури. Це формує в учнів здатність
знаходити правильне рішення в різних життєвих ситуаціях, робить їх конкурентоспроможними.
У
роботі найбільш ефективними виявилися такі методи і прийоми:
-
метод
«ПРЕС»
-
прийом
«Незакінчене речення»
-
прийом
«Вільний мікрофон»
-
прийом
«Мозковий штурм»
-
графічні
засоби візуалізації інформації: кластер, кола Вена, кроссенси, гронування,
асоціативний кущ;
-
метод
«Навчаючи – учусь»
-
читання
з позначками
-
прийом
«Так чи Ні»
-
різні
види диктантів: кодові диктанти, «Вилови помилку», «Четверте зайве»,
розподільні, вибіркові тощо;
-
тренувальні
вправи на текстоцентричній основі;
Напрямок
виховної роботи: «Профорієнтація
учнів».
Блог http://sharabanelena.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий